Rusza przedsprzedaż biletów na Męskie Granie 2018

Już 14 lipca wystartuje dziewiąta edycja wyjątkowej trasy koncertowej sponsorowanej przez markę Żywiec – Męskie Granie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wielu fanów muzyki, w tym roku, po raz kolejny, uruchomiona zostanie przedsprzedaż biletów na koncerty.

 

Męskie Granie to unikalna trasa koncertowa, która łączy odmienne muzyczne konwencje i style. Na scenie projektu spotykają się ze sobą największe muzyczne osobowości, które odważnie eksperymentują, nieustannie poszukując oryginalnych brzmień. Nic dziwnego, że trasa doczekała się grona wiernych fanów, a bilety na poszczególne koncerty wyprzedają się na wiele tygodni przed startem Męskiego Grania.

 

W odpowiedzi na liczne prośby fanów muzyki po raz kolejny uruchomiona zostanie przedsprzedaż ograniczonej puli wejściówek na koncerty Męskiego Grania. Dystrybucja rozpocznie się 10 maja o godz. 12.00 i potrwa do wyczerpania puli. Bilety na koncerty będzie można nabyć na stronie ebilet.pl, w cenie 119 zł na koncerty w Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Gdyni i Warszawie oraz w cenie 99 zł na finał w Żywcu.

 

Wyłącznym sponsorem trasy Męskie Granie jest marka Żywiec. Więcej informacji na www.meskiegranie.pl

 

Tego lata Męskie Granie zagra:

• 14 lipca – Poznań, Park Cytadela, Al. Armii Poznań
• 21 lipca – Katowice, Strefa Kultury, ul. Henryka Mikołaja Góreckiego 1
• 28 lipca – Wrocław, Pergola, ul. Wystawowa 1
• 4 sierpnia – Kraków, Centrum Sportu Parkowa (dawny Stadion Korony Kraków, ul. Parkowa 12 A)
• 11 sierpnia – Gdynia, Park Kolibki, 291
• 18 sierpnia – Warszawa, Forty Bema, ul. Jerzego Waldorffa
• 25 sierpnia – Żywiec, Amfiteatr pod Grojcem, ul. Grojec 50

 

Żywiec to największa marka w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006 roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku. W rankingu „Najmocniejsze Polskie Marki 2016” przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita marka Żywiec zdobyła pierwsze miejsce w kategorii napojów alkoholowych.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najszersze portfolio 13 stylów piwnych, 15 marek i 40 produktów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw eksportowych, sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna) i Brackie (południowa). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Białe, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne, Żywiec APA, Warka Radler). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2017 roku sprzedała 11,2 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Browarze Zamkowym Cieszyn. Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa w Polsce, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r.

Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl