Męskie Granie porwało Wrocław!

Dwie sceny, 12 koncertów, ponad osiem godzin muzyki i artystyczne zderzenia różnych stylów – tak wyglądało Męskie Granie we wrocławskiej Pergoli. W drugiej tegorocznej odsłonie sponsorowanej przez Żywiec trasy wystąpili m.in. KAMP!, MIUOSH, KORTEZ, COMA, ØRGANEK, HEY oraz MĘSKIE GRANIE ORKIESTRA.

 

Wrocławski koncert Męskiego Grania po raz kolejny pokazał nowe, zaskakujące oblicza artystów. Podczas występu MĘSKIE GRANIE ORKIESTRA BRODKA grała na perkusji i rapowała do „Taty dilera”, ROGUCKI zamienił się w króla disco, brawurowo wykonując przeboje „Hi Fi Superstar” czy „King Bruce Lee karate mistrz”, a ØRGANEK wzruszył interpretacją „W deszczu maleńkich żółtych kwiatów” z repertuaru Myslovitz.

 

W utworze „Mamy forsę i wolny czas” gościnnie wystąpił pochodzący z Wrocławia Jan Borysewicz, a na koniec z pełną mocą wybrzmiał odśpiewany razem z publicznością „Nieboskłon”, hymn tegorocznej trasy.

 

Zobacz galerię zdjęć 

 

Tak wyglądał finał, ale muzyczne wrażenia zaczęły się już od godz. 17, gdy na scenę wkroczył zespół KAMP!. Od wysmakowanych, synth-popowych brzmień przeszliśmy do hip-hopu, który w wykonaniu MIUOSHA wykracza mocno poza gatunkowe schematy. Pochodzący ze Śląska raper zabrał widownię w podróż w odległe od siebie muzyczne rejony. Utwory z płyty „POP.” porwały publikę. W „Tramwajach i gwiazdach” jego wokal pięknie uzupełniła Katarzyna Nosowska, a w „Mieście szczęścia” Beatę Kozidrak zastąpiła eterczyna Daria Zawiałow.

 

Liryczny i refleksyjny klimat wniósł z kolei KORTEZ, który ujął widownię wrażliwością. Nastrojowe „Zostań” czy „Od dawna już wiem” wręcz zahipnotyzowały publiczność. Nie mniejsze wrażenie zrobił występ COMY. Obok utworów z nowej płyty, zespół zagrał kilka starszych piosenek, a śpiewane przez kilka tysięcy gardeł „Los Cebula i krokodyle łzy” dowodzi, że w Pergoli zjawiło się w sobotę wielu wiernych fanów grupy.

 

Rockowy ogień z bluesem połączył zespół ØRGANEK. Podczas ich występu scena aż kipiała energią. Przy tych piosenkach, granych w rozbudowanych, bardziej gitarowych wersjach, po prostu nie dało się ustać w miejscu, a dodatkową niespodzianką dla widowni była gościnna solówka Jana Borysewicza. Temperaturę podtrzymał koncert grupy HEY. Subtelna charyzma Katarzyny Nosowskiej wybrzmiała w intrygującym „Błysku”, gitarowym „Prędko, prędzej”, czy w starszych utworach grupy. To był występ, który świetnie przygotował publiczność na główne wydarzenie wieczoru, czyli występ MĘSKIE GRANIE ORKIESTRY.

 

Dopełnieniem koncertów na dużej scenie były występy na Scenie Ż, gdzie zagrali Daria Zawiałow, BeMy, A_GIM oraz SORRY BOYS.

 

Już za tydzień Męskie Granie zawita do Katowic, gdzie wystąpią m.in. BRODKA, ŁĄKI ŁAN, Kortez, Męskie Granie Orkiestra, XXANAXX, KRZYSZTOF ZALEWSKI oraz projekt specjalny Tribute to VOO VOO, z udziałem WACŁAWA ZIMPELA, CZESŁAWA MOZILA, GABY KULKI i KRZYSZTOFA ZALEWSKIEGO.

 

Wyłącznym sponsorem trasy Męskie Granie 2017 jest marka Żywiec. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie www.meskiegranie.pl

 

Żywiec to największa marka w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006 roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku. W rankingu „Najmocniejsze Polskie Marki 2016” przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita marka Żywiec zdobyła pierwsze miejsce w kategorii napojów alkoholowych.

 

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najszersze portfolio 11 stylów piwnych, 16 marek i 39 produktów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw eksportowych, sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna) i Brackie (południowa). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Marcowe, Żywiec Białe, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne, Żywiec Szampańskie, Żywiec Saison, Warka Radler). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2016 roku sprzedała 11,7 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Browarze Zamkowym Cieszyn. Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa w Polsce, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r.

Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl